Lösenord

torsdag, november 30, 2017

Prioriteringarnas rangliga torn

Jag älskar att storhandla. Att åka till Ica Maxi med inköpslistan, strosa bland gångarna, välja ut rätt varor och veta att kylskåpet snart står fulladdat. Dessutom blir det lite olika vad som prioriteras just den inhandlingen.

Till exempel denna gång, då jag vill insistera på att prioriteringsvalet var högt värderat!


Jag kallar det "Prioriteringarnas rangliga torn". 


Nu är frysen full med det allra viktigaste. Har jag sagt att jag älskar att åka och handla?

2 kommentarer :

  1. "Älskling, varför blev veckohandlingen så dyr den här gången?" "Ingen aning, mycket mat kanske... *visslar oskyldigt*". ;) haha

    Jag köpte förresten den med honungssmak häromdagen. Men har ännu inte smakat.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, precis!!!
      Åh! Spännande! Kom med ditt omdöme sen :D

      Radera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)