Lösenord

torsdag, januari 15, 2015

Parkrutin med smågossarna

Varje skoldag, efter upphämtning, brukar vi alltid traska till parken för att spendera en extra timme med fritidskompisarna, röra lite extra på benen och trötta ut oss inför kvällens läggningsrutiner.

Det har blivit en så naturlig del av min vardag; att sitta på parkbänken och speja ut över mina små, delge dem med chokladdoppade kakor som mellanmål och heja på när de springer, sparkar boll, klättrar eller bara ritar med pinnar i sanden.




Oftast är det Valentin som tar platsen i knäet, och Adrien som springer omkring och flänger. Valentin är lite mer av den gosande typen - speciellt när han är lite trött.




Så är fallet även denna torsdagseftermiddag. Valentin sitter i mitt knä och spejar ut över parken,
bara timmarna innan Marieke anländer för sitt första besök, och vår första långhelg tillsammans i Paris.


ALLTSÅ YOUPI, min bästa vän är snart här!!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)