Lösenord

lördag, november 29, 2014

Promenad i 16e arrondissemanget

Mina promenadtendenser fortsätter! 
Häromveckan hade jag några timmar över, så jag bestämde mig för att pallra mig ut och utforska lite nya gator i mitt närområde. Egentligen hade jag inte tänkt vara så glad med kameran, utan mest gå runt och njuta av allt det vackra kring mig, men jag kunde helt enkelt inte låta bli....










En och en halv timme försvann som ett pistolskott, och sedan var det lunchdags!
Jag är så lyckligt lottad som får ha möjlighet att upptäcka den här staden, och jag är så glad över att jag tar tillvara på tiden och verkligen utforskar alla skrymslen och vrån och promenadgator.


2 kommentarer :

  1. Jag älskar att du är så finurlig o verkligen tar dig för, o sedan också fullföljer så mkt roliga, spännande projekt: dessa promenader, burgar-date:er, bucket-list osv. Så himla kul att läsa och följa =) Tack för det!

    SvaraRadera
  2. Åååh, så himla fint det är!

    SvaraRadera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)